2015年10月4日日曜日

上越紀行・Buffet篇

| |

今次山長水遠搭4,5粒鐘嚟新潟,
其中一個最大原因就喺為左呢個!
【長腳蟹任食】嘅BUFFET!!!








我真係為左食蟹食到世界盡頭而嚟,
其他喺真鮑魚定膠公仔對我都唔喺好重要喇,
我同隔離抬嘅架佬一樣咬蟹腳就夠!








鐘意食刺身嘅我,個胃塞左7成蟹腳之後,
就食下其他野喇!
呢間BUFFET加野加得好快!!
完全無擔心過食唔到要搶嘅情況!







蛋糕一啖一個SIZE好親切,
排排企又靚真係唔捨得拎走一粒破壞佢,
而雪糕喺分好一個一PAT嘅獨立包裝,
自己放入個機器度吱好得意!










另外仲有好靚嘅JELLY杯!
入面粉紅色就係甜到漏嘅MOCHI!










第一次住和室嘅温泉旅館,
第一次訓地下!估唔到好爽皮,
因為地下夠大,所以碌幾個圈都唔會跌落地(已經喺地下)
細細個真係有訓到碌左落地嘅時候,
不過我繼續訓(好似喺)








温泉都喺任浸唔嬲!
可惜。。。我身子弱試過浸到差啲暈底,
見到好多人都去浸!真係好正咁架。。。
不過我得個望字囉





 咁正嘅溫泉旅館就喺呢間喇♡
【上越六日町高原ホテル】







之後仲有去十日町睇棚田!






好靚好震撼嘅金黃梯田!
現場睇真係好大好廣闊!!!





喺附近仲見到呢則通告。。。
梯田大募集?!
我調理農務喺畢業㗎喎!請唔請先?




。公式HP  。
。公式BLOG  。
。FACEBOOK  。