2015年10月3日土曜日

上越之旅・波斯菊篇

| |






相信大家唔會對黃金週陌生,
喺日本除左有黃金週,仲有銀白週(シルバーウィーク)!
 就喺9月19至23呢五連休喇!



難得咁長假,
唔願離開東京都心半步嘅小編決定豁出去!!!!
參加咗日本嘅BUS TOUR去左上越!
上越喺一般外國人好少會去嘅鄉下地方,
今次我呢個城市大嘅都要挑戰下,估唔到又唔錯喎!
雖然短短兩日間,竟然去左6個地方!
【群馬、沼田、新潟、湯沢、六日町、塩沢、石打、浦佐】

因為跟團8成時間都喺車上搖,
結果訓到流哂口水都唔醒嘅深層睡眠,
日本嘅導遊好交足戲,
每個地方都好詳細嘅介紹,
無奈我真係好銀攰,又聽唔明啲地名,
我抵死到連最尾個日返到東京都未自己去完個咁出名嘅「新潟」點讀
所以成個TRIP我都喺唔知自己實際喺日本邊忽!(笑) 
大家千祈唔好問我呢度喺邊個度喺邊喇。。。







雖然雲遊大空,但第一次咁近大自然真喺感覺好新鮮!
首先介紹嘅梗喺最鐘意嘅花花編【コスモス】(波斯菊?)!

日本四季分明,秋天好多人諗到紅葉,
其實初秋(9月)左右盛開嘅就喺呢種叫做コスモス嘅花,
通常一大片成塊田咁盛開,一樣靚到暈架!






大家喺日本最常見嘅コスモス應該係偏紫紅色或者白色加紫紅色邊、








其實仲有橙色嘅コスモス!
雖然比較少見,但一樣咁靚!而且橙黃色令人一望精神哂!!
有佢秋バテ(秋天疲累症)仲怕咩喎!









 



超靚嘅一大片橙色花海♡幸褔♡
可以走入去架,又喺迷宮一個!哈哈






當日因為太曬變身做千與千尋嘅無臉小鬼(カオナシ)






 下次介紹第一次住嘅温泉旅館同蟹腳放題,唔好錯過喇♫ 




。公式HP  。
。公式BLOG  。
。FACEBOOK  。