2015年10月8日木曜日

自家焙煎珈琲.凡

| |

呷一啖就搞到小編成晚典嚟典去訓唔到,
唔好諗錯隔離唔喺啲春天嘅藥,
而喺【咖啡】!

因為對咖啡咁敏感嘅體質,
為左集中注意力同防止釣魚,
咖啡真喺我最好嘅利用型朋友~!
今次香港嘅朋友就帶我嚟呢間正宗即磨即沖珈琲專門店!
【自家焙煎珈琲.凡】
聽講杜如風都有介紹過,
就等小編試下有幾巴巴閉~








店鋪就喺新宿JR東口一出直望百果園嘅附近,
行過去唔洗5分鐘極分便!
唔喺地鋪要落地盧,
未入到去就有位慈祥嘅伯父笑笑口迎接我呢位小妹妹喇~
入面佈置優雅、
感覺去左老英式嘅珈琲廳!
要換件札肚吱胸衫同埋插枝羽毛喺頭頂個種STYLE知無? 





 
店內使用嘅杯,
聽聞喺隻隻唔同,
沖調師(即喺門口個伯父)
會應因客人適合咩杯再揀嚟沖比個客人



 



小編最鐘意呢款♡
飲完個底見到隱藏花紋!
如果飲唔哂咪見唔到佢咁特別嘅設計?!







受唔到太苦嘅珈琲,
點左北海道産牛乳LATTE★
一嚟到呆左!
點解我個喺茶碗嚟嘅?!
咁我諗喺咪又有隱藏柄啦,好似打機咁諗點拆掂佢,
呢個好易啫,飲哂咪得囉




 


好喇我飲到底喇。。。
都淨喺見到得個茶碗。。
朋友點左即磨珈琲個杯仲靚。。。
我唯有幻想自己個杯喺國皇的新衣啦~








另外店内除左珈琲仲有甜點,
分別有草莓蛋糕同2款朱古力蛋糕!
我地兩款朱古力都試齊!
賣相就唔錯喇,
但原來喺唔記得左落糖即喺零甜度嘅朱古力蛋糕。。。
兩款都喺。。。
似乎真喺岩哂鐘意飲苦珈琲嘅人口味~









多謝朋友帶我去咁有特色嘅CAFE☆
 下次返香港等我帶返你去特色嘅餐廳!
(明明人地個地頭喺香港)


 

 ======================

【自家焙煎珈琲.凡】

営業時間:1230~2350
住所:東京都新宿区新宿3-23-1都里ビル B1F

======================
。公式HP  。
。公式BLOG  。
。FACEBOOK  。