2015年8月30日日曜日

吉祥寺的不思議森林猫CAFE

| |



原本超級鐘意猫猫嘅我,
自從離鄉別井嚟到日本之後,
同屋企隻心肝寶貝嘅分別真係。。。唉(淚)

 養開貓嘅人一定明白
同貓貓嘅分離,同時失去從貓貓得到嘅神奇治癒魔法!
只要望住隻猫,訓教飲水屙屎屙尿都係幸褔嘅!
我都算係個忠心嘅猫奴嚟嘅!


就係一段失落嘅日子下,
直到我遇到呢間吉祥寺嘅貓CAFE!
我嘅人生又重燃些少龧光!





今次介紹嘅呢間猫CAFE就係位於吉祥寺嘅
不思議なネコの森「てまりのおうち」








係入口已經有可愛嘅裝飾同佈置!
好喇!事不宜遲
我已經準備好被一眾貓猫征服嘅心情喇!






\ 各位猫猫好♡ /
一開門已在超興奮高漲嘅狀態!





「邊個嚟咗呀(咁嘈)?喵〜〜〜」








雙手伸出嚟好似好爽皮!
都話猫猫係第二個星球嚟,
係聰明過人類嘅!真係好識嘆~




仲有成個咸濕呀叔嘅貓貓企係高處向下望。。。
唔係望可愛嘅妹妹仔仲有咩望?
 




至於呢隻花紋咁特別,
唔通就係「傻豹」嘅後代?!
我雖然鐘意貓,但我好專一只係鐘意三色猫!
呢隻以我有限知識同目測相信係「豹猫」之類嘅生物。





 


好小編去嗰日係星期日嘅關係,
所以好多架妹登門造訪!
開心死成班貓貓咁多靚姐姐啦~~




仲有啲好百厭嘅貓貓!
會主動爬去姐姐身上!
仲要打個大喊怒,伸個大懶腰!

 


個刻我仲唔雙眼發光就奇!!!
我又厚面皮走埋去扮FRIEND,


點知!!!


隻貓貓擰埋一面完全唔想理我呢個何方神聖!!!!
唉,係咪要我買兜野食嚟賄賂你地班猫星人先得?
咁現實架你地。。。。。。
 




 
仲有一啲食飽飯無屎屙就去訓陣教,
其實我個陣都好攰,
見到你地訓到反哂白眼咁攪到我都好想訓埋一份!




仲有PINK肉球♫
好治癒呀~~~~~~~



之後是SHOWTIME!
香脆貓糧争奪戰!!
以為你地班友仔會打個你死我活,
點知最後都係好安祥兼好唔積極咁趕收工~

但係都見到一啲貓性醜陋嘅一面,
例如係偷別人辛苦抓出嚟嘅貓糧。。。。

玩法大家可以睇最尾我整左條精彩YOUTUBE,
入面有介紹呢個SHOWTIME環節,聰明嘅你一睇就會明!




食左人地餐飯梗係要比返啲回報!
成班猫猫都好識DO坐定定比咁多位姐姐任影!



唔只貓貓有好嘢食、
我地都點咗貌似好好味嘅
芒果忌廉特飲同夏日限定嘅草莓刨冰!

其實去左咁多次呢啲特色CAFE
真係對CAFE本身賣點之外嘅東西抱住絕望心情去落柯打,
點知?!
點知?!
點知?!
好Q好味!!
好JUICE好濃好似食梗成打士多啤梨咁!!!






如果有興趣黎探訪下呢間貓CAFE嘅朋友,
不妨先打電話予約!
因為WALKIN有機會出現滿席情況!
(啲人一坐可能坐一整日等到天黑都未到你入坐)
而且打電話BOOKING仲有機會BOOK到特別房,
到時仲唔係得返你同猫猫孤男寡女共處一室嘅時間。。。





今次加入日語VO同中文字幕夠USERFRIENDLY啦掛~



。公式HP  。
。公式BLOG  。
。FACEBOOK  。