2015年9月6日日曜日

日本的HomeParty!

| | 0 コメント





雖然日本人好多都一個人住好似好寂寞咁,
其實佢地都好鐘意同朋友仔一齊開PARTY架!

今次就參加左舊HOUSEMATE嘅BRITHDAYPARTY♫
仲識左多好靚靚架妹同韓妹添♡
一齊同大家睇下日本人PARTY玩咩~?









日本人好多事前準備,
我地一早4點就開始去買材料!
大家估唔估到我地整咩呢wwwww









無錯喇!就係大阪燒!!!!!岩岩整好真係好香好香!
又肚餓真係想食哂三碟!






有紅酒又有梅酒♫
任君選擇!
但係小妹最後揀左カルピス(KARUPISU)!
哈哈哈!





好喇-!
開始嚕!!!!!
我地一人拎一款餸黎,最後變左好多野食!!!
個場面好震憾!!!!未食先興奮呀!








韓國嘅朋友親手整左「ビビンバ」(BIBINBA)!
 哇!!你地有無食過有無食過???
小妹第一次食!
好食到呢發現人間極品一樣呀!!!
個種辣味同香味同菜味真係夾到無朋友♡
同埋做法好簡單,
只要係玄米上面放4色菜(韓國好興個D前菜)
再整大大PAT紅色嘅醬狂撈搞掂!
多菜多纖,我都決定呢個星期要食呢款!







最後梗係唔少得甜品啦!!!!
我又要介紹呢間位於丸之內線嘅MAPLE!
真係好平好抵食!!
大力推介焗芝士蛋糕真係超好味!!!
100YEN簡直超值!









真係好開心識到大家!
雖然我既日文仲有好大改善空間,
但會努力大家身上學日文架啦~(笑)
多多指教!


。公式HP  。
。公式BLOG  。
。FACEBOOK  。 

0 コメント:

コメントを投稿