2015年8月13日木曜日

千葉的ゆめ牧場☆動物篇

| | 0 コメント



最近去完嘅ゆめ牧場,
除左又大又靚嘅向日葵,仲有大人細路都岩嘅小動物架!
今次就介紹一下呢個牧場入面,
絕對能夠攻陷你心嘅動物小隊!!







就係向日葵田嘅另一方向,
有充滿可愛小動物嘅牧場!

我地係入口買左入場卷之後就入去喇!
入口有地圖,成個牧場感覺唔大,
但慢慢玩都可以玩足一日架!




未見到可愛嘅小動物,
就首先見到一班可愛嘅日本BB係度玩遊戲!



繼續行呀行~終於黎到ふれんZOO☆
到底會係咩動物出黎迎接我地呢?




首先出場嘅就係山羊!!!
哇!係個天到?
你無睇錯,我都無合成!

而係佢地真係跳左上去橋上面食草!
所以係佢地腳下嘅我先會影到佢地同天空合二為一!






仲有好多唔同花紋嘅羊咩咩~
好可愛!係任摸放題!全部都可以摸!
但大前提係佢地比你摸到的話~





然後遇到好大隻嘅乳牛!
其實我都係第一次咁近見到同摸到乳牛!
乳牛好好好好鐘意食草!
你睇佢一路食一路笑到隻眼都笑埋就知!
啲草我唔洗食都知好好味喇!







黎到牛欄!
哇!啲乳牛個肚。。。
脹到好似氣球一掂就爆!
原來呢啲全部都係即將要成為人母嘅偉大牛媽媽!




牛媽媽附近仲有可愛嘅牛BB!!
真係好可愛!好似小狗咁好識得撒嬌!
要討人摸架!






因為禽流感嘅關係,
呢度嘅白雪雪家鴨都無放出黎遊行!
真係好可惜!






雖然見到唔白雪雪嘅鴨仔,
但係都叫做摸暈哂好多可愛嘅小動物!
又睇左好靚嘅向日葵!
所以呢個牧場已經滿足左我!
總算叫做不枉此行!




返去東京嚕~
下一次會介紹東京嘅花火大會同埋浴衣穿搭,
敬請期待~!



今次的動畫完成了!





。公式HP  。
。公式BLOG  。
。FACEBOOK  。 

0 コメント:

コメントを投稿