2015年8月12日水曜日

千葉的ゆめ牧場☆向日葵篇

| | 0 コメント


夏・天・來・了----!
係向日葵完全盛放大行其道嘅季節!
雖然之前探訪過下国営昭和記念公園嘅向日葵~
但諗返轉頭實在難以滿足我心底裡面對向日葵嘅熱愛!!!!


想俾更多,更多,更多,向日葵包圍嘅朋友仔一定要去呢度!!!
又高大又靚仔又有強大臂莖嘅向日葵!
呢度就係擁有向日葵迷宮之稱嘅「ゆめ牧場」!








ゆめ牧場位於千葉県,
距離東京大約2小時30分車程,
轉電車又轉巴士都咪話唔頭暈。。。

不過一到站就發現坐左咁耐都係值回票價!
因為真係聞到同東京完全唔同嘅大自然氣息啊!!!
絕對可以令城市人轉換個好心情嘅消閒好去處!





途中有靚到暈嘅綠油油農田☆
試問城市中長大嘅你同我見到呢一刻點會唔心動?




我・到・了!!!!
總數78,000株向日葵組成嘅黃金迷宮! 






一眼睇到好似黃色絨毯一樣嘅向日葵田!
同晴空下嘅藍天相映成趣!
係視覺上嘅一大奢侈享受!





講真,
呢度嘅向日葵真係大到恐怖!
事關同我嘅頭一樣大都算!仲要生得比我高!!!
心芯又密麻麻。。。猶如異形巨物。。。
如果有密集恐懼症嘅你可能要諗清楚先好黎喇!哈哈





仲有一樣好神奇嘅現像,
就係呢度嘅花田有一條明顯嘅分割線!
有一半向日葵係已經失去生命枯死左~!!!






生命呢家野有生有死,
個頭死左一半,呢頭又生返啲未開嘅冧出黎!
好期待你地長大盛放嘅一刻!




香港嘅朋友仔黎左東京可以一齊去玩真係好開心♡謝謝!





下次會介紹ゆめ牧場嘅可愛動物,
唔好錯過喔♫


。公式HP  。
。公式BLOG  。
。FACEBOOK  。 


ゆめ牧場公式サイト

0 コメント:

コメントを投稿