2016年1月11日月曜日

人在日本的思鄉香港菜

| |




枉我身為一個食咗廿鳩幾年香港米飯嘅香港人,
對香港嘅美食似乎一竅不通(淚)

雖然日本料理無可否認喺人間美食,
不過最近返嚟香港過年先發現
香港都有佢獨特嘅一套令人涶涎十尺嘅美食

最最最最最令小妹痕上痕(口痕啫)嘅
就喺呢款「雞煲」!!!!


我要極力推介雞煲因為我認我重口味!
同埋喺日本真喺未見過雞煲!
試過頂唔到條癮自己買材料返屋企煮,
雖然好味但好煩膠,
落十幾款材料好似巫婆湯嚇到我班架妹都呆左。


所以都喺返香港食完拍拍羅柚走最好!


到底最令一個香港人思鄉嘅美食有啲咩呢?
今次就同大家一一介紹~~~






一位
★飲茶★







飲茶喺本人認為最最最廣為人知嘅地道菜式,
你問十個日本人香港菜(唔喺中華料理喎佢會答你小籠包)喺乜,
九個都會答你飲茶,
特別喺佢地嘅點心!
擺到成枱都喺個種震撼喺日本搵唔到嘅!









飲茶梗喺唔少得消濟茶啦!






食點心喺酒樓多,
不過夜晚飲茶就唔喺食點心而喺食小菜!









2位
★大排檔★

講到小菜,
點少得大排擋同打冷!
哇,個種一炒就熟咁勁火喉真喺日本食唔到
推介避風塘系列(又喺重口味之選)同潮洲嘅蠔餅!
食到舔埋手指先得掂!








3位
★燒味★

其實本人覺得飲茶同大排檔都喺有啲貴嘅料理,
平平地買燒味外賣返屋企都喺小毒撚嘅心願
最鐘意就喺白切雞!
小小咸,好好味!
加埋薑葱無敵呀!





4位
★牛雜★


唔好以為日本咁多款牛一定有牛腩食,
無論你想搵個五香,定牛腩,都喺難過登天!
至於牛內臟日本喺有,
但用嚟燒肉多,而且得肥腸,
小妹都喺鐘意香港風炆到好軟熟嘅牛雜同牛腩多啲!








5位
★四川皮蛋★


譚仔(走三哥)嘅皮蛋,
雖然啲人話有蟲又喺坑渠蓋切乜切乜,
正所謂眼不見為淨,
佢嘅美味喺可以蓋過一切嘅。







6位
★許留山★

老實講我喺香港咁多年都唔知食過有無五次,
不過喺日本返嚟每次都食。
個陣芒果香味同丸子好味到呢
又想飛返去香港食喇








7位
★亀苓膏★


又喺日本無得食,
苦苦地但食完好清淨嘅感覺
(呼喊)我重生喇!!!








 8位
★德國咸豬手★

雖然喺德國料理但已被港化!
成隻切嚟食正呀!



 


9位
★蛋糕屋★

唔知大家有無發現細個啲美心聖安娜好老土,
啲咁可愛嘅蛋糕似乎喺近年先興起,
每次返去都會留意,
特別同卡通人物CROSSOVER
其實又唔錯喎好似。





10位
★火鍋★

火鍋都好推介吹水咩日本咪有囉!
喺!
日本喺有火鍋!
不過唔同味呀嘛,
你試下喺日本SYABU SYABU落個鴛鴦沙爹皮蛋芫茜底,
睇下比唔比人小?!







11位
★M記熱香餅早晨全餐★

唔知日本有無呢?
不過老實講日本食過一次M記咁大把





12位
★花之戀★

喺日本從來無見過啲咁嘅嘢,
以我憑空估計都算喺香港人自己諗出嚟嘅日式香港料理。



下次同大家介紹我喺日本日食夜食嘅美食(我認為)!




。公式HP  。
。公式BLOG  。
  。FACEBOOK  。 
。INSTAGRAM  。
。YOUTUBE  。